در حال بارگذاری
ورود - ثبت نام
دسته بندی ها
رمضان

سخنرانی خیلی جالب حاج آقا دانشمند

از 
  ارسال شده در ۳ دی ۱۳۹۰
Loading...
 
بسیار آموزنده
ادامه ...
نمایش نظرات ۱ تا ۲۰

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید.

۱۹:۵۶ ۱۳۹۳/۰۲/۸
احسنت.همه کلیپات عالی هستند.
داش اسد سلام عزیز دلم...من همون کاربر نادر هستم...توی این دو سه سال به یادت بودم داداش..خیلی میخوامت...امیدوارم هر جا هستی سلامت باشی...
۲۱:۰۸ ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
من خوش شدم كه با شما تبادل نظر كردم امید دارم كه ما متحدشویم
۱۴:۲۰ ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
اقا هركی كه بین شیعه وسنی نفاق بیندازه دوست من نیست من برای این اقای سنی سفارش میكنم كه یك دقیقه قران یا احادیث پیامبر را بخواند آرزو میكنم كه دیگر در جهان فقرق بین سنی وشیعه نباشد یاحق

پاسخ : ان شاالله خدا ریشه ی دشمنان اسلام رو بکنه؛ ما همه برادریم و دشمن اصلی ما صهیونیست ها؛ ماسون ها؛ شیطان پرستها؛ و اسرائیل است نه سنی و شیعه
۱۰:۳۲ ۱۳۹۱/۰۱/۹
كافر خود من مسلمان نه اینجور مسلمانی كه شما وبقیه است ..... پیامبر در كجاگفته:شیعه ها حرف من میشنوند بازهم میگم كه من به شیعه وسنی كار ندارم و دوست من مسلمان باشد ولی كسی كه به حضرت عمر توهین كند من برای خودش توهین میكنم من میگم مامتحدشویم ولی شما نفاق می اندازین(اقای اسد)نه بین ما بلكه بین شیعه وسنی خود تان نیز نواق می اندازید ما اگر بخواهیم كه پیرو مذهب ما زیاد شود باید یك كافررا مسلمان شیعه یا سنی بسازیم نه مسلمان را

پاسخ : حاجی من هیچ نفاقی نینداختم! شما از قضیه پرتی! من یک ویدیو سخنرانی گذاشتم روی سایت و دوستان سنی شما آمدند و به سخنران فحش و ناسزا گفتند درحالی که در این ویدیوها هیچ حرفی از شیعه و سنی هم نبود! پس شروع کننده نفاق و بحث خود سنی ها بودند نه ما! برو اولین صفحات
۰۷:۲۵ ۱۳۹۱/۰۱/۹
راستی فرق بین شیعه وسنی را نگفتی

پاسخ : شیعه پیرو پیامبر است سنی پیرو ...! شیعه سخن پیامبر را در غدیر و در صدجای قبل از غدیر مبنی بر اینکه علی جانشین خودش هست را قبول دارد اما سنی میگوید پیامبر دین اسلام نوپا را به حال خود رهاکرد تا مردم خود تصمیم بگیرندکه چه کنند
۰۷:۲۵ ۱۳۹۱/۰۱/۹
خوب كلمه در كلمه شما رسول وخدا جای ندارد

پاسخ : فکر کردم مسلمونی و میخوای شیعه بشی! نمیدونستم کافری و میخوای مسلمونه شیعه بشی! بیا اینم کاملش! اشهد ان لااله الاالله اشهد ان محمدالرسول الله الشهد ان علی ولی الله
۲۱:۲۷ ۱۳۹۱/۰۱/۸
خوب پس حرف شیعه وسنی است بابا هردو مسلمانیم چه فرقی داردكه سنی باشیم یاشیعه اگر میخواهی كه دیگر مسلمانان را شیعه سازید بگو كه كلمه شما چیست كه من بخوانم وشیعه شوم

پاسخ : اشهدان علی ولی الله؛ البته فقط به زبان نیست
۰۰:۳۹ ۱۳۹۰/۱۲/۷
اسد من کتاب کامل صحیح بخاری رو ندارم...مختصرشو دارم...ولی این چیزهایی که نوشتی مرید در موردش حرف بزنه بهتره...ولی یه سری جفنگیات تو همین کتاب اصول کافی و فروع کافی هست که به نظر من خیلی مذحکه...اینو گفتم تا فکر نکنی که کتابهای اهل تشیع و روایات داخلش همش وحی منزل میباشن...قبلا هم بهت گفتم این جور چیزا رو ملاک ندون.

پاسخ : سایتو ولش کن؛ سند رو کن؛ باز از اون حرفایی زدی که تو سندش بمونی؟ من اگه از تو سایتا چیزی میزارم با سند و آدرس میزارم؛ الانم شما یه پارازیتی ول دادی اگر ارزه داری آدرس صفحه وکتابشم رو کن اگر نه که ول معطلی
۰۰:۲۳ ۱۳۹۰/۱۲/۷
سایت pasokhgo.ir تو این سایت نوشته که آیت الله وحید قمه زنی در عاشورا رو جایز دونستن...منبعش رو هم زده بود سوال از دفتر ایشان.
۰۰:۱۷ ۱۳۹۰/۱۲/۷
اسد تو همین آپارات یه ویدیو ازش هست...داره میگه تو روزه عاشورا حتما خون بریزید(قربونی رو نمیگه ها...)...بلند گریه کنید....تو که خوراکت سرش کردن تو گوگل!!!! سرش کن؛ تو یه سایت شیعه این مطلبو درج کرده.
۰۵:۳۹ ۱۳۹۰/۱۲/۶
اما مرید خان گفتی از صحیح بخاری هرچی بیارم قبول میکنی و پای حرفت وامیستی: پس گوش کن: دوتن از دانشمندان و فقیهان اهل سنت یعنی ابو حنیفه و ثوری گفته اند که اگر ازدواج با محارم همراه با عمل زناشویی صورت گرفت موجب حد نمیشود (صجیج بخاری 4/1642 رقم4246) (صحیح مسلم3/71 رقم 172) (المغنی 10/152) (المبسوط 9/85) (مسند احمد5/603) (تفسیر کبیر 10/49) خوشبختانه یا بدبختانه این قدر تو دین و مذهب شما گند کاری زیاد و فراوون هست که هرجارو نگاه کنی یک چشمشو میبینی! حتی تو معتبرترین کتاباتون! این است اسلام ناب و توحید و قران شما؟ ما لااقل امامت رو میتونیم غیر مستقیم با آیات قران اثبات کنیم شما چی؟ اصلا روتون میشه سرتونو بالا بگیرین و بگین اینا امامان و اینا کتب ما هستند؟ واقعا وقاحت هم حدی دارد! به گندکاری های علماشان نگاه نکرده اند آنوقت به عزاداری نوه رسول الله میگویند گند کاری!

پاسخ : !!!!!!!!!!
۰۱:۵۹ ۱۳۹۰/۱۲/۶
آقا سلام من پارازیتم این وسط....فقط امدم بگم که آیت الله وحید خراسانی قمه زدن در روز عاشورا را جایز دونستن...یعنی اشکال نداره با قمه بزنی خودتو نصف کنی...ااااااااسد من نگفتما...آیت الله وحید خراسانی گفته...

پاسخ : سلام پارازیت جان/ گشتم نبود نگرد نیست/ لطف کن نام کتاب و صفحه ای که این مطالب رو از توش خوندی برا ما و دوستان هم بنویس که مستفیظ بشیم/ ممنون/ ((منتظرم))
۱۷:۲۵ ۱۳۹۰/۱۲/۵
معلوم است که تا به حال ندیده ای چون سرت زیر برف است : آدرس هایش را مینویسم تا ببینی! سخت است قبولش که مرید همچین انسانها با همچین فتواهایی باشی سخت است قبولش بهت حق میدهم که شرم کنی و خجالت بکشی پس برو و کتابهای رئوس فرقه های مذهبت را با دقت بخوان تا ببینی!

پاسخ : شرح معانی الآثار ج 4 ص 222 تبیین الحقایق ج 6 ص 45 شرح فتح القدیر ج 8 ص 161 اللباب ج 2 ص 107 حلیه العلماء ج 8 ص 95 الوجیز ج 2 ص 181 اگر خواستی عکس اسکن شده همین فتواها را در کتاب علمایت ببینی به این آدرس برو http://allaf32.blogfa.com/post-70.aspx
۱۶:۵۰ ۱۳۹۰/۱۲/۵
فتوای مشترک دو امام اهل سنت: رئیس مذهب شافعی و مالکی فتوا یه حلال بودن ازدواج با محارم داده اند / من از همه مردم حال مردم خود قضاوت کنند که سینه زنی برای اهل بیت پیامبر گندکاری است یا شرب خمر/ گریه برای نوه رسول الله گند کاری است یا وضو با نجاست سگ/ توسل به پیامبر گندکاری است یا ازدواج با خواهر و مادر و ... / ما به اینهایی که شما گفتی آن را گندکاری مینامی افتخار میکنیم اما شما چی؟ آیا حاضریت جز منکر شدن فتواهای علمایتان حرف دیگری بزنید؟ آیا رویتان میشود شیرین کاری های علمایتان در این چنین فضاهایی بازگو شود؟ اصلا آیا میدانید پیرو همچین انسانهایی هستید؟
۱۶:۴۱ ۱۳۹۰/۱۲/۵
قمه زنی را تمام مراجع شیعه حرام میدانند اما این علمای شمایند که برای کوبیدن دین شیعه این اراجیف را به مغز شما خورانده اند البته من هم یک گندکاری هایی از فتواهای علمای شما میدانم که چون گفتی گندکاری تصمیم گرفتم بنویسم تا مردم معنای واقعی گندکاری را بدانند! همگان میدانند که شرب خمر براساس شرع اسلام حرام است ولی برخلاف سنت رسول الله جناب ابی حنیفه (رئیس مذهب حنیفه گفته اند که نبیذ (عصاره خرما) حلال است/ خدا وپیامبر سگ را نجس میدانند ولی با این وجود جناب مالک بن انس رئیس فرقه مالکی فرموده اند که آب دهان سگ پاک است و ظرف دهان خورده سگ و با آب نیم خورده سگ هم میتوان وضو گرفت همچنین اجازه فرمودند در صورت نبود آب با نجاست سگ هم میتوان وضو گرفت
۰۰:۲۹ ۱۳۹۰/۱۲/۴
سلام/ جناب مرید نمیدانم این افکار را چه کسانی در مغز شما گنجانده اما باید بدانی که احدی از شیعیان برای امامان مقام خدایی در نظر نمیگیرند و این حرف شما مضحک ترین تهمتی است که تا به حال به شیعه زده شده است! شیعیان یرای امامان احترام قائلند همین! کسی آنان را نمیپرستد و کسی از خود آنان حاجت یا شفا نمیخواهد! اشتباه شما این است که بدون تحقیق دهان به صحبت باز میکنید و هرچه که به شما گفته اند بازگو میکنید! به قول آقا داوود خودمان نیت اعمال مهم است نه ظاهر آن! ممکن است شما در ظاهر حرفهای مردم اینطور برداشت کنی که از خود امامان حاجت میخواهند اما به خدای احد و واحد که هیچ انسان مسلمان و شیعه واقعیی نیت این را ندارد که خدارا کنار بگذارد و از امام طلب حاجت کند! و به خدای احد و واحد هیچکس نیت آن را ندارد که برای خدا شریک قائل شود/ نیت تنها یک چیز است: (وسیله) شما برای رسیدن به حاجتت خودت مستقیم از خدا ط

پاسخ : خودت مستقیم از خدا طلب میکنی خیلی هم خوب! اشکالی هم ندارد! و ما هم کار شما را میکنیم هم بعضی وقتها که جلوی خدا از شدت گناه روسیاه هستیم از شدت خجالت پیش بنده با آبروی خدا میرویم و از امام میخواهیم که او به جای ما از خدا طلب کند همین! نه بیشتر و نه کمتر
۱۷:۱۹ ۱۳۹۰/۱۲/۲
یه چیز دیگه در مورده 55 مائده خیلی رو کلمه ((فقط)) تو آیه پافشاری میکردی...اصلا هم به اینکه من میگفتم این آیه متشایه است توجه نداشتی... اینجورم که تو میگی فقط فقط؛ پس باید ولایت دار ما حتما حتما در نماز زکات بده وگرنه نمیشه که...خدا گفته ولی شما باید در هنگام رکوع زکات بدن...آیا تمام ولایت داران (حتی ائمه) این کارو کردن؟؟اگر هم یگی فقط منظورش حضرت علی است نمیشه که..حضرت علی که نمیتونه برای کل زمان ولایت دار مردم باشه!!!...پس قبول کن این آیه متشابه میباشد نه محکم...بعد منظور ولی هم که قبلا گفته بودم که دوست میباشد
۱۷:۰۹ ۱۳۹۰/۱۲/۲
حالا سوالات بی جواب من....1- آیه از قران که به بعدو قبلش مرتبط نباشه..2-چرا به سمت قبله که زمانی بت خونه بوده سجده میکنی؟..3-چرا فقط آیاتی که شیعه جماعت به وجوب امامت در اون موعتقده هیچ ربطی به آیات قبلو بعدش نداره؟ 4- یه جا نوشته بودی شاید حضرت علی هنوز مزد کاملی نشده بود(در مورده اول المر) چطور میشه خدا تو اول سوره مریم از امام حسین که در اون زمان طفل بود سخن میگه(به اعتقاد شما) ولی هنوز امام علی در مرحله سنجش بود و تکامل....سوال چهارم برام خیلی جال بود..برای اثبات حرفت از در و دیوترم شده مینویسی....
۱۷:۰۲ ۱۳۹۰/۱۲/۲
شاید نعوذبالله خدا فراموش کرده آیه ارسال کنه در مورده وجوب امامت و پیامبر خودش زحمت این کارو کشیده...نه اسد جان خدا در قران به واضح مساله امامت رو که منحصر به 12 نفر باشه رو رد کرده...سوره فرقان 74 از زبان بندگان خدا میگه ((پروردگارا به ما همسران و ذریاتی که نور چشممان باشد اعطا فرما؛ و مارا برای** متقین امام و پیشو**ا قرار بده))... این آیه اینو میرسونه هر کدوم از بندگان خدا که از پروردگار درخاست دارن تا با تلاش خودشون به مقام پیشوا برسن به 12 نفر قاعدتا ختم نمیشه....
نمایش نظرات ۱ تا ۲۰
عدم نمایش تبلیغات


   ویدیوهای بیشتر