در حال بارگذاری
  • 22
    دنبال کننده
  • 5
    دنبال شونده
  • 6.7هزار
    بازدید

دایرک

مرکز تحقیقات بازی های دیجیتال (دایرِک)، به عنوان یک شرکت زایشی از بنیاد ملی بازیهای رایانه ای در سال 1394 تاسیس شد و مهمترین و رسمی ترین مزکز انتشار گزارشهای آماری و پژوهشهای مطالعات بازیهای دیجیتال در کشور محسوب می شود.

نمایش اطلاعات کانال بستن اطلاعات کانال

مرکز تحقیقات بازی های دیجیتال (دایرِک)، به عنوان یک شرکت زایشی از بنیاد ملی بازیهای رایانه ای در سال 1394 تاسیس شد و مهمترین و رسمی ترین مزکز انتشار گزارشهای آماری و پژوهشهای مطالعات بازیهای دیجیتال در کشور محسوب می شود.

  • 22
    دنبال کننده
  • 5
    دنبال شونده
  • 6.7هزار
    بازدید

همه ویدیو ها

  • فینالیست های SeGaP2018: بازی مغزینه

    77 بازدید

    در جایزه بازی های جدی 1397، 7 بازی به مرحله فینال رسیدند که بازی «مغزینه» در رقابت فینال رتبه دوم را به دست آورد. این بازی بر ارتقای توان مندی های مغزی تمرکز دارد.

  • فینالیست های SeGaP2018: بازی RP-H Game، توان بخشی دست

    25 بازدید

    در جایزه بازی های جدی 1397، 7 بازی به مرحله فینال رسیدند که بازی «RP-H Game» در رقابت فینال رتبه چهارم را به دست آورد. این بازی برای توان بخشی به بیماران دچار اختلالات حرکتی طراحی شده است.

  • فینالیست های SeGaP2018: بازی RP-H Game، توان بخشی پا

    33 بازدید

    در جایزه بازی های جدی 1397، 7 بازی به مرحله فینال رسیدند که بازی «RP-H Game» در رقابت فینال رتبه چهارم را به دست آورد. این بازی برای توان بخشی به بیماران دچار اختلالات حرکتی طراحی شده است.

  • فینالیست های SeGaP2018: کشکک

    64 بازدید

    در جایزه بازی های جدی 1397، 7 بازی به مرحله فینال رسیدند. بازی »کشکک» با هدف توان بخشی بیماری های مفصلی تولید شده و علاوه بر رتبه پنجم، عنوان بازی منتخب «موسسه نیماد» در حوزه بهداشت و سلامت را نیز کسب نمود.

  • فینالیست های SeGaP2018: شبیه ساز رانندگی نصیر

    87 بازدید

    در جایزه بازی های جدی 1397، 7 بازی به مرحله فینال رسیدند که بازی «شبیه ساز رانندگی نصیر» عنوان «بازی جدی سال 1397» را از آن خود کرد. این بازی یک بازی فیزیکی-دیجیتالی برای آموزش رانندگی است.

  • فینالیست های SeGaP2018: بازی آموزش زلزله در مدارس

    52 بازدید

    در جایزه بازی های جدی 1397، 7 بازی به مرحله فینال رسیدند که بازی «آموزش زلزله در مدارس» در رقابت فینال رتبه ششم را به دست آورد. این بازی برای پلتفرم واقعیت مجازی ساخته شده و آموزش تکنیک های مقابله با زلزله را به تصویر می کشد.

  • در هکاتون بازی های جدی 1397 چه خبر بود؟

    95 بازدید

    در نخستین دوره هکاتون بازی های جدی، با حمایت «موسسه نیماد» و «شتاب دهنده آواگیمز»، دو مسئله «فرهنگسازی برای مصرف منطقی دارو» و «تشخیص و بهبود اوتیسم و تعامل با بیماران اوتیستیک» به عنوان موضوعات محوری گیم جم انتخاب شدند. در مجموع 19 تیم در «صندوق نوآوری و شکوفایی» در این رویداد به رقابت پرداختند.

  • رویداد DGRC2017 در یک نگاه

    243 بازدید

    در این ویدئو به صورت مختصر آنچه در نخستین دوره «کنفرانس تحقیقات بازی های دیجیتال» واقع شد را مشاهده می کنید. رویداد DGRC2017، دوم و سوم آذرماه 1396 در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار گردید. دومین دوره این کنفرانس (DGRC2018) هشتم و نهم آذرماه 1397 در دانشگاه صداوسیما برگزار می شود. برای اطلاعات بیشتر: www.dgrconf.com

  • بازینمای 1396 دایرک (انگلیسی)

    74 بازدید

    «بازینمای 1396 دایرک»، چکیده نتایج مهم ترین پیمایش سراسری در حوزه مصرف بازی های دیجیتال در ایران است که وضعیت مصرف این بازی ها در سال 1396 را بیان می کند. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت www.direc.ir مراجعه کنید.

  • بازینمای 1396 دایرک

    315 بازدید

    «بازینمای 1396 دایرک»، چکیده نتایج مهم ترین پیمایش سراسری در حوزه مصرف بازی های دیجیتال در ایران است که وضعیت مصرف این بازی ها در سال 1396 را بیان می کند. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت www.direc.ir مراجعه کنید.

  • امیرحسین ناطقی از پدیده شدن «کوییز آو کینگز» می گوید

    437 بازدید

    در این ویدئو امیرحسین ناطقی، مدیر استودیو «کوییز آو کینگز» از چگونگی انتخاب این بازیبه عنوان پدیده سال توسط «مرکز تحقیقات بازی های دیجیتال» می گوید. برای دریافت گزارش، لینک زیر را دنبال کنید: http://direc.ir/?p=2018

  • بازینمای وضعیت پژوهش بازی های دیجیتال در دنیا

    136 بازدید

    مطالعات مرتبط با بازی های دیجیتال در جهان از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند. در این بازینما به مرور برخی از آمارهای مربوط به وضعیت این پژوهش ها پرداخته می شود.

  • خبرگان از پیوند دانشگاه و صنعت می گویند... (قسمت دوم)

    156 بازدید

    همه با هم، بازی پژوهی. در این کلیپ، خبرگان دانشگاه و صنعت از اهمیت پیوند این دو به هم می گویند.

  • خبرگان از پیوند دانشگاه و صنعت می گویند... (قسمت سوم)

    110 بازدید

    همه با هم، بازی پژوهی. در این کلیپ، خبرگان دانشگاه و صنعت از اهمیت پیوند این دو به هم می گویند.

  • خبرگان از پیوند دانشگاه و صنعت می گویند... (قسمت اول)

    86 بازدید

    همه با هم، بازی پژوهی در این کلیپ، خبرگان دانشگاه و صنعت از اهمیت پیوند این دو به هم می گویند. http://dgrconf.com/fa/news.php?rid=122

  • گزارش دومین کنفرانس ملی بازیهای رایانه ای

    80 بازدید

    در این ویدئو خلاصه ای می بینید از آنچه در «دومین کنفرانس ملی بازیهای رایانه ای؛ فرصتها و چالشها» و دیدارهای جانبی آن رخ داد.

  • برنامه چرخ با حضور دکتر دهقانزاده با موضوع DGBL

    168 بازدید

    در این قسمت از برنامه چرخ، دکتر دهقانزاده درباره کاربرد بازیهای دیجیتال برای آموزش و یادگیری صحبت می کند.

  • بازیوارسازی کنترل پروژه در دایرک

    312 بازدید

    در این ویدئو تماشا میکنید که چگونه دایرک به کمک مفهوم گیمیفیکیشن، فرآیند تولید گزارشهای خود را مدیریت میکند. این تخته بازی ابداع دایرک بوده است، با این حال استفاده از چنین ایده ای را به همه پیشنهاد میکنیم.

  • ده گرایش در مورد برنامک ها که در 2017 خواهید دید

    258 بازدید

    در این ویدئوی کوتاه از گروه تحقیقاتی App Annie گرایشهای عمده به برنامکها قابل بررسی هستند. در این میان نقش مهم بازیها به وضوح ملاحظه می شود.

  • برنامه چرخ با حضور دکتر نیک پیام با موضوع گیمیفیکیشن

    1,195 بازدید

    در این قسمت از برنامه چرخ، با حضور جواد نیک پیام و میلاد نوری، به بررسی کاربردهای گیمیفیکیشن پرداخته شده است.

  • ویژه برنامه اخبار شبانگاهی در مورد بازیهای استراتژیک

    358 بازدید

    در این ویژه برنامه، معایب، مزایا، تهدیدها و فرصتهای موجود در کشور در مورد بازیهای دیجیتالی استراتژیک به طور خلاصه در اخبار شبانگاهی 10 آذر ماه 1395 به تصویر کشیده است.

  • پیش خبر گزارش «کلش او کلنز: منفورِ محبوب»

    221 بازدید

    ویدئوی حاضر، پیش خبر گزارش پدیده سال است. اگرچه برخی آمار و ارقام اعلام شده در خبر، با گزارش اصلی مطابقت ندارد. گزارش اصلی از ادرس www.direc.ir قابل دسترسی است.

  • مصاحبه با سید محمدعلی سیدحسینی-آمار مصرف

    166 بازدید

    در این مصاحبه کوتاه با شبکه خبر، سیدمحمد علی سیدحسینی، مدیرعامل دایرک، در مورد برخی از آمار مصرف بازی در کشور صحبت می کند.

  • مصاحبه با حامد نصیری-اقتصاد بازیهای دیجیتال

    360 بازدید

    در این مصاحبه، نصیری، معاون توسعه کسب و کار دایرک، در برنامه «فناوری اطلاعات» از شبکه خبر، به بررسی مسئله صادرات و واردات بازی و اقتصاد بازیهای دیجیتال می پردازد.

  • بازی نما 1394 دایرک (فارسی)

    993 بازدید

    این موشن گرافیک به زبان فارسی و برای معرفی صنعت بازیهای دیجیتالی کشور تهیه گردیده است. اطلاعات پیش رو، مستخرج از پیمایش کشوری 15000 نفری دایرک در سال 94 است.

  • بازی نما 1394 دایرک (انگلیسی)

    291 بازدید

    این موشن گرافیک به زبان انگلیسی و برای معرفی صنعت بازیهای دیجیتالی ایران به سایر کشورها تهیه گردیده است. این موشن گرافیک برگرفته از گزارشی است که معاونت پژوهش بنیاد ملی بازیهای رایانه ای (دایرک) آنرا منتشر نموده بود.

  • بازی نما 1392 دایرک

    189 بازدید

    موشن گرافیک پیش رو، تصویر کلی صنعت بازیهای دیجیتالی را در سال 1392 به تصویر می کشد. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت direc.ir مراجعه کنید.