در حال بارگذاری
  • 2میلیون
    بازدید

شکموها ( Shekamooha )

اولین و پر بازدید ترین برنامه اینترنتی رستوران گردی و کافه گردی در ایران هر پنجشنبه به صورت اختصاصی از سایت آپارات کاری از : علیرضا راد فتوگرافی تیم

نمایش اطلاعات کانال بستن اطلاعات کانال

برای رای دهی به این کانال از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید
برای رای دهی وارد شوید اطلاعات بیشتر

همه ویدیو ها

• شکموها کامنت ( پایان فصل دوم + پاسخ به سوالات مردمی )

3,312 بازدید

بالاخره فصل دوم هم به پایان رسید مرسی از تمام شما عزیزان که ما را در این برنامه همراهی کردید و یک دنیا سپاس که ( شکموها شو ) با مرز دو میلیون بازدید در سایت آپارات به پایان فصل دوم خود رسید. به زودی با فصل سوم شکموها با شما همراه خواهیم بود. در این قسمت به چکیده ایی از سوالات شما که در کامنتها نوشته شده بود پاسخ داده شد. با شکموها شو در فصل سوم به زودی در سایت آپارات همراه باشید.

• شکموها ۲.۱۱ ( بهترین آب انار بستنی تهران کجاست ؟ )

28,133 بازدید

در این قسممت سری زدیم به تنها شعبه آب میوه و بستنی ( ملس ) در تهران که شعبه های بسیار در شهرهای ایران از جمله مشهد / اصفهان / نمک آبرود و... داره. همچنین ملس دارای انواع بستنی به روش بستنی سنگ سرد رو داراست که اون رو از دیگر رقبا متمایز میکنه و در منوی اون آب انار و میکس میوهای بسیار ترش و خاص رو به چشم میتوان دید. با شکموها شو هر پنجشنبه از سایت آپارات همراه باشید.

• شکموها ۲.۱۰ ( داستان شکلات نوتلا در ایران )

28,043 بازدید

در این قسمت برای اولین بار داستان یک شکلات معروف دلها رو برای شما شرح دادیم... درسته شکلات معروف نوتلا و بعد از اون بهتون نشون میدیم بهترین بستنی و دسرها رو در کجای ایران میتونید با این شکلات بینظیر امتحان کنید . ( سیناتلا ) یا همون نوتلا بار سابق با بیش از ده ها شعبه در سراسر ایران طعم واقعی نوتلا رو برای شما در انواع دسرها و بستنی و وافل زنده خواهد کرد. با شکموها در سایت آپارات همراه باشید.

• شکموها ۲.۹ ( بهترین بوفه رستوران در ایران کجاست ؟ )

64,710 بازدید

در این قسمت سری زدیم به بوفه رستوران معروف و محبوب ( اردک آبی ) واقع در خیابان تجریش هدف ما این بود تولد مدیر برنامه های خوب تیم شکموها رو جشن و سورپرایزش کنیم و تصمیم گرفتیم محیط و غذاهای بینظیر و متنوع و سالاد های خاص این بوفه رستوران رو هم با شما عزیزان به اشتراک بذاریم. تنها ۳ قسمت تا پایان فصل دوم شکموها شو باقیست ... با ما در سایت آپارات همراه باشید.

• شکموها ۲.۸ ( بهترین بستنی ایتالیایی در ایران کجاست ؟ )

93,406 بازدید

در این قسمت با مارال و مائده سری زدیم به بهترین بستنی جلاتو ایتالیایی در ایران ! این موضوع که اینجا بهترینه رو مدتها از مردم و کسانی که بستنی خور حرفه ایی هستن شنیده بودیم و تصمیم گرفتیم خودمون بازبینی کنیم. طعمهای خاص این جلاتو بستنی ( برونو) که شعبه اصلی از کشور ایتالیا هست و تمامی طعم بستنی اون مستقیم از اونجا تهیه میشه ما رو خیلی شگفت زده کرد. شکموها رو هر پنجشنبه از سایت آپارات از دست ندید.

• شکموها ۲.۷ ( ساندویچ خاص و جذاب فرانسوی در ایران )

37,726 بازدید

در این قسمت سری زدیم به ( کرو ساندویچ ) واقع در فود کورت قلهک و ساندویچ های خاص اون رو امتحان کردیم. ساندویچ ها با نون های خاص با طعم کره فرانسوی و فیله مرغ و گوشت عرضه میشه و بسیار بسیار خوشمزه هستند. در ضمن سری به اشپزخونه زدیم و روش درست کردن غذاها و نان خاص اونها رو بررسی کردیم. با شکموها شو هر پنچشنبه به صورت اختصاصی از سایت آپارات همراه باشید

• شکموها ۲.۶ ( عجیب ترین کافه پارکینگ در تهران )

24,899 بازدید

امروز نگاهی مختصر و مفید زدیم به یکی از عجیب ترین کافه ها در تهران !! دلیل این عجیب بودن دکور خاص با ماشین های قدیمی و فضایی با نور پردازی خاص اون بود. همچنین نگاهی کوتاه به اشپزخونه کردیم و غذاهای اون رو امتحان کردیم. در ضمن میتونید با حضور در اینجا مسابقات جام جهانی رو به صورت گروهی و خانوادگی تماشا کنید. با شکموها شو هر پنجشنبه از سایت آپارات همراه باشید.

• شکموها ۲.۵ (مرصع پلو با مرغ و ماهیچه در رستوران هانون)

23,116 بازدید

اینبار سری زدیم به یک رستوران ایرانی که به مرصع پلوها با مرغ و ماهیچه اش معروفه همچنین دارای کباب های بسیار خاص و قیمت بسیار مناسب هست. این رستوران نزدیک به پارک جمشیدیه در تهران است و بعد از یک روز باحال در پارک جمشیدیه میتونید به اینجا برید و روزتون رو کامل کنید. غذاهای دیگه از جمله کباب ها / زرشک پلو با مرغ / باقی پلو با ماهیچه در منو دیده میشد با شکموها شو هر پنجشنبه از سایت آپارات همراه باشید

• شکموها ۲.۴ ( رستوران سوشی خونه و جایزه بزرگ شکموها )

49,588 بازدید

در این قسمت سری زدیم به یکی از شعبه های رستوران سوشی خونه واقع در خ اقدسیه و از غذاهای آسیایی اون لذت بریدم. شما با پرداخت تنها ۶۹ هزار تومان میتوانید به طور نامحدود و هر تعدادی که بخواهید سوشی بخورید در ضمن از الان میتونید تو مسابقه هفتگی ( مهمان رستوران به همراه یک نفر ) و نهایی انتهای فصل دوم شرکت کنید و برنده خوش شانس ما باشید. با شکموها شو هر پنجشنبه از سایت آپارات همراه باشید

• شکموها ۲.۱ ( اکبر مشتی اولین بستنی سنتی در ایران )

122,236 بازدید

در قسمت اول فصل دوم سری زدیم به اولین بستنی فروشی و سنتی در ایران ( اکبر مشتی ) و براتون از فضای خاص و باحالش برنامه تهیه کردیم. همچنین ویدئوهای خودتون رو از رستوران و غذاها و خوردنی ها به ایدی تلگرام زیر ارسال کنید تا در برنامه نمایش داده شود و در اخر فصل به بهترین ویدئو جایزه بزرگ و ارزنده ایی اهدا خواهد شد. @shekamoohashow با شکموها هر پنجشنبه به صورت اختصاصی از سایت آپارات همراه باشید

• شکموها ۲.۳ ( غذاهای خوشمزه و اقتصادی خیابان سی تیر )

62,823 بازدید

این بار به خیابان سی تیر ( اولین استریت فود در تهران ) سری زدیم. واقعا جای بینظیری هست با قیمتهای بسیار مناسب برای تمام اقشار خانواده و مردم هست و میتونید با قدم زدن در جای جای این خیابون زیبا و قدیمی تهران و غذاهای فوق العاده خوشمزه شون با هر سلیقه و هر دید اقتصادی لذت ببرید. از استیک و هات داگ گرفته تا غذاهای هندی / بستنی / ترکی و... با شکموها شو هر پنجشنبه از سایت آپارات همراه باشید

• گزیده ایی از فصل اول شکموها و تبریک نوروزی سال ۹۷

5,566 بازدید

سال ۹۶ با شما بودیم . سال ۹۷ نیز با شما خواهیم بود. ممنونیم از تمامی حمایت ها نظرات و پیشنهادات و حتی انتقادات شما همراهان و دوستان و طرفداران عزیز سال ۹۷ و عید باستانی نوروز رو به شما تبریک میگوییم و برایتان آرزوی خوشبختی و سربلندی داریم. از غذاهای نوروزی خودتون برایمان ویدیو ارسال کنید و بل شکموها شو در سایت آپارات بعد از تعطیلات نوروزی در سال ۹۷ همراه باشید

• شکموها ۲.۲ ( "نارسوز " سالم ترین فست فود در ایران )

71,498 بازدید

چیزی که این فست فود رو در ایران با بقیه رقبا متمایز میکنه استفاده نکردن از روغن و سرخ کردن در مواد غذایی شون هست و برای افراد ورزش کار و رژیم غذایی دارند و دلشون فست فود میخواد بسیار مناسب است. پیشاپیش سال نو رو به همه شما عزیزان و طرفداران تبریک میگوییم و برایتان آرزوی موفقیت سلامتی و خوشبختی داریم. شکموها بعد از تعطیلات سال نو دوباره باز خواهد گشت. هر پنجشنبه از سایت آپارات منتظر شکموها باشید.

• انفجار جدید سایت آپارات به زودی ( شکموها با فصل دوم )

5,053 بازدید

( شکموها ) در فصل دوم با ۵ مجری جوان و جدید باز خواهد گشت. فضای برنامه با فصل اول به کلی تغییر یافته و بسیار پرهیجان تر و خاص تر از قبل به زودی آغاز خواهد شد. تا قبل سال و عید نوروز ۹۷ میتونید ۲ قسمت از فصل دوم این برنامه به صورت اختصاصی در سایت آپارات ببینید. با شکموها همراه باشید

• ( آیلین ) مجری فصل دوم شکموها در سایت آپارات

11,781 بازدید

منتظر فصل دوم شکموها به صورت کاملا متفاوت و باحال به صورت اختصاصی در سایت آپارات باشید. در ضمن ما رو در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

• ( آرش ) مجری جدید فصل دوم شکموها در سایت آپارات

2,438 بازدید

• ( مائده ) مجری جدید فصل دوم شکموها در سایت آپارات

7,610 بازدید

• ( امیرحسین ) مجری جدید فصل دوم شکموها در سایت آپارات

5,438 بازدید

• ( مارال ) مجری جدید فصل دوم شکموها در سایت آپارات

14,095 بازدید

• شکموها کامنت : پایان فصل اول + ما زوج نما نیستیم !

23,908 بازدید

به پایان فصل اول برنامه شکموها رسیدیم ! در این قسمت به تمامی سوالات پیرامون برنامه و حاشیه های پیش آمده پاسخگو بودیم. امیدواریم فصل جدید رو طی هفته های پیش رو خیلی زود برای شما شروع کنیم. منتظر تیزرهای فصل دوم شکموها از به صورت اختصاصی از سایت آپارات باشید . منتظر نظرات انتقادات و پیشنهادات شما صمیمانه هستیم.

• شکموها ۱.۱۴ (رستوران تیرازیس در برنامه شکموها)

38,010 بازدید

امروز سری زدیم به رستوران ( تیرازیس ) واقع در تهران به معنای شیراز باستان که غذاهای ایتالیایی فوق العاده خوشمزه و باحالی دارند. همچنین از آشپزخونه خاص و غذاهای باحالشون دیدن کردیم و نحوه درست کردن جیگر با سس مخصوص / پیتزای خاص و همچنین استیک چیکن پیکاتا رو بررسی کردیم. در ضمن تنها یک قسمت تا پایان فصل اول شکموها باقیست. فصل دوم شکموها طوفانی خواهد بود ! منتظر خبرهای خوبی از ما باشید.

• شکموها ۱.۱۳ ( رستوران ژاپنی آواکادو در برنامه شکموها )

50,010 بازدید

قسمت این هفته یکم عجیب غریب شده ! غذاهای خاص از جمله سوشی و نودل بگیر تا بیف و سالاد ژاپنی ! رستوران آواکادو یکی از بهترین رستوران ژاپنی در ایران هست و ما تصمیم گرفتیم شوی این هفته رو با غذاهای خاص و متنوع برای شما عزیزان اجرا کنیم. در ضمن تنها ۲ قسمت تا پایان فصل اول شکموها باقیست . با ما در سایت آپارات هر پنجشنبه همراه باشید.

• شکموها ۱.۱۲ (شکموها در کافه گیومه )

53,756 بازدید

در این قسمت سری زدیم به کافه گیومه واقع در خیابان ونک تهران که یکی از عجیب ترین دکورها رو در میون کافه های داخل ایران داره ! و همچنین از منوی جدید و صبحانه بسیار خوشمزه اونها لذت بردیم. در ضمن تنها ۳ قسمت تا پایان فصل اول برنامه شکموها باقیست . و در حال پیش تولید فصل دوم هستیم که به سرعت پخش خواهد شد. با شکموها هر هفته پنجشنبه ها در سایت آپارات همراه باشید.

• شکموها ۱.11 ( آقای دنر در برنامه شکموها)

70,069 بازدید

زلزله تهران ! گرونی ! آلودگی هوا ! اوضاع داغونی شده . این فقط یه برنامه برای معرفی رستوران و جاهای باحاله .بهش میگن ( شو !!!! ) ما نه بچه پول داریم نه چیزی ! مثل همه هستیم فقط میریم رستوران های خوب رو بازدید میکنیم و به شما عزیزان نشون میدیم. همین. ما رو از خودتون بدونید . برای پیشرفت و بهترین شدن همه با هم تلاش کنیم. با کباب ترکی ( اقای دنر ) در شکموها در سایت آپارات همراه باشید .

• شکموها 1.1۰ ( شب یلدای گنج قارون ! در شاندیز فرمانیه )

63,835 بازدید

اول از همه که شب یلداتون پیشاپیش مبارک :دی در این قسمت ویژه سری زدیم به یکی از بهترین رستوران های ایرانی در تهران ( غذای ستارگان شاندیز ) که میتونیم به صراحت بگیم جزی از بهترین رستوران ها و غذاهای ایرانی در ایران است. همچنین از اشپزخونه بسیار باحالشون و نحوه پخت غذاها گزارش تهیه کردیم. با ما همراه باشید

• شکموها 1.۹ ( شکموها در پارک آبی اُپارک تهران )

87,720 بازدید

امروز بالاخره معلوم میشه آقا شاهین جلسه کجا بودن :دی با دوستشون آرش خان رفته بودن عشق و حال اونم از نوع سنگین در ( پارک آبی اُپارک تهران ) که بزرگترین پارک آبی سرپوشیده است و سرسره های فوق العاده باحالی با متدهای جهانی و بین المللی داره . در ضمن غذای بسیار خوب و دلپذیری هم داشت. این قسمت خاص شکموها رو از دست ندید. هر پنجشنبه ساعت ۲۱ از سایت آپارات

• شکموها 1.۸ ( صبحانه شیرینی فروش کوک در برنامه شکموها )

101,368 بازدید

امروز برای اولین بار خانوم و اقای شکمو تصمیم گرفتن بعد از یک پیاده روی ( البته معلوم نشد شاهین هفته پیش مرخصی کجا بود ! که امیدواریم معلوم بشه ) ... یک صبحانه عالی را در کافه قنادی کوک میل کنند. صبحانه بینظیر با منویی خاص از جمله بیکن ها / املت ها و ... یک روز عالی را برای تیم شکموها در کوک رقم زد. هر پنجشنبه ساعت ۲۱ در سایت آپارات منتظر شکموها باشید

• شکموها 1.۷ (خانوم شکمو در رستوران سنسو )

80,443 بازدید

این هفته باز هم شاهین نیست :دی دلیلشم معلومه ! هزینه های عروس و ازدواج آدمو میترکونه :دی این هفته شخص جدیدی در شکموها به نام بانو شیرینی رو بهتون معرفی میکنیم که به همراه غزاله عزیز راهی رستوران ایتالیایی فوق العاده خوشمزه و بینظیر (سنسو ) شدن و از اشپزخونه و غذاهای خوش طعم اونها دیدن کردند. منتظر سورپرایزهای بزرگی در برنامه شکموها باشید ! هر پنجشنبه ساعت ۲۱ به صورت اختصاصی در سایت آپارات

• شکموها 1.۶ ( فست فود بادبان در برنامه شکموها )

108,493 بازدید

در این قسمت به ساندویچ بادبان که یکی از اقتصادی ترین و باحالترین ساندویچی ها در تهران هست سری زدیم و در آشپزخونه شون از برگرها / ساندویچ چاپاتا و نحوه درست کردن سالاد اسفناج دیدن کردیم. جا داره بگیم این اخرین قسمت مجردی مجریان برنامه ما بود و از الان زندگی مشترک اونها آغاز شد . غزاله و شاهین عزیز پیوندتان مبارک . خوشبختیتون آرزوی شکموهاست

• شکموها 1.۵ ( خوشگلو قشنگ با دسرهای کارول )

115,092 بازدید

این هفته تصمیم گرفتیم به جای غذا ، دسرهای خاص " کارول " رو امتحان کنیم ، این دسرها واقعا خوشمزه هستند و بیسیک آنها شامل جلاتو ( بستنی با شیر ۱.۵ درصد) وافل ، توت فرنگی و انواع شکلات ها مثل اسنیکرز ، کیت کت ، کیندر ، اورو و... میباشد، در ضمن کلی دسرهای بینظیر دیگه مثل دشرها ، شیک ها، برانی و نوشیدنی های گرم میتونید در اینجا امتحان کنید . با " شکموها " پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۱ همراه باشید.

• شکموها 1.۴ ( دلربای خوشمزه در کافه عربی مدائن)

130,734 بازدید

امروز سری زدیم به کافه رستوران عربی ( مدائن ) که یکی از باکلاس ترین و لوکس ترین رستوران های عربی در تهران میباشد ، همچنین غذاهای این رستوران واقعا دلربا و جذاب هستند و محیط خود رستوران بسیار شیک و خاص میباشد ، در ضمن گپ کوچیکی با سرآشپز رستوران زدیم و طرز تهیه سالاد عربی تبوله رو نیز به ما نشان داد. با شکموها هر پنجشنبه ساعت ۲۱ در سایت آپارات همراه باشید.

• شکموها 1.۳ ( زوج جذاب شکمو در پیتزا چارچیز و بلک برگر )

132,305 بازدید

در این قسمت سری زدیم به پیتزا چارچیز و بلک برگر در تهران و غذاهای فوق العاده جذاب و خوشمزه اونها رو امتحان کردیم. همچنین به آشپزخونه سری زدیم و تلاش کردیم برگر و پیتزا درست کنیم. ( امیدواریم موفق شده باشیم قضاوتش با شماها :دی ) پیشنهاد میکنیم حتما به این دو رستوران سر بزنید چون واقعا غذاها و فضای خودمونی باحالی دارند و قطعا لذت میبرید. با شکموها هر پنجشنبه ساعت ۲۱ در سایت آپارات همراه باشید.